6/15/2014

knock knock, is there London?






Skirt/Sukňa: American Apparel
Top: Asos
Shoes/Topánky: Topshop

Hello, so after a long time I am posting again. Today from my beloved London. As I passed my exams on all As I am moving to London next year! Yes I am a nerd. But this time I just have been visiting and this was the trip that started my summer. And yes, I will be posting more because I have almost four months of holidays! So I hope I will get my audience back again. 

Po dlhom dlhom čase postujem znova. Dnes z môjho milovaného Londýna. Zmaturovala som úspešne, takže budúci rok študujem v Londýne! Ako správna bifľoška som si to dala na čisté, ale nevychádzala som z domu. Fakt dlho som nevychádzala.Tentokrát som v Londýne bola len na návšteve a bol to výlet, ktorý odštartoval moje leto. A áno. budem už viac pridávať lebo mám skoro 4 mesiace prázdnin. Takže dúfam, že si znovu získam návštevníkov, ktorí už na mňa zabudli.


17 comments:

  1. Blahoželám Patiii, krásna si ♥

    ReplyDelete
  2. mám pocit, že blízko tej ulice som bývala, keď som teraz bola v londýne, ale možno sa mi to len zdá... a oblečená si úplne super, hlavne topánky sa mi páčia :)

    ReplyDelete
  3. Konečněěě,já se tak hrozně těšila na novej článek !!!:)
    outfit super)

    ReplyDelete
  4. WAU! Máš hrozn krásný blog a tvoje fotky jsi pěkně zpracované.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Medzinárodné vzťahy, škoda, že sa to začína stávať takým hitom :(

      Delete
    2. hitom sa to síce stáva, ale študovať to v Londýne nie je tiež na zahodenie :)

      Delete
  6. skvělý! ty boty jsou top <3

    ReplyDelete
  7. Skvělý outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. sedí ti to v týchto londýnskych uliciach.
    a dúfam, že si mi niečo doniesla... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. seba a touto cestou by som sa ťa chcela opýtať že kedy už konečne ideme fotiť? :D

      Delete
  9. nádhera si, úplne zapadáš do toho prostredia.

    ReplyDelete
  10. Gratulujem! ;-) krásne fotky a tie topánočky sú fajnové. ;-)

    http://youtu.be/6CKALPh6BSY

    ReplyDelete
  11. Your shoes are awesome!

    www.adezeezee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. hello,, i'm just visit,, have a nice day :D

    ReplyDelete