6/29/2014

Marbella Sum Up


   

View at Gibraltar//Výhľad na Gibraltáru


Swimwear//Plavky: Topshop 


Its not a shame to take picture of half empty Sex on the beach.
Neni hanba si odfotiť poloprázdny Sex on the beach.


#pepeknamornik


Marbella Beach


Swimwear//Plavky: Victoria's Secret


Swimwear//Plavky: Victoria's Secret

As you might notice (you who are following me on instagram or those who has seen previous post) I was spending my week in Marbella with my family and Jenny (@jbalanici). It was really amazing except the fact that I looked like a lobster for few days. Well not like lobster, I would say brick. The place was cool and I would recommend this destination to everyone (especially for those who plays golf, but there is much more). 

Ako ste si mohli všimnúť (tí, ktorí ma followujú na instagrame a tí, ktorí videli predchádzajúci post) trávila som minulý týždeň v Marbelle s mojou rodinou a Jenny (@jbalanici). Všetko bolo super až na to, že som pár dní vyzerala ako rak. No nie rak, skôr by som povedala, že som chytila takú tehlovú farbu. Marbella ako miesto je naozaj dobré a odporúčam túto dovolenku každému (hlavne tým, ktorí hrajú golf ale je tu aj oveľa viac).

8 comments:

  1. krásné fotky,muselo to být úžasné!

    ReplyDelete
  2. och tie letne dovolenky, priam zavidim:) ak mas chut zastav sa u mna:) http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. skvelé fotky, úplne som zo všetkých tých dovolenkových článkov naladená, hned by som šla k moru. :D

    ReplyDelete
  4. Máš brutálnu postavu a celkovo si krásna :)
    Neurobíš článok o tom, čo presne ješ a cvičíš?
    Dosť by mi to pomohlo.

    Pekný deň :)

    ReplyDelete